Thursday, September 10, 2009

Multi Cream



Multi Cream

Hapuskan Lemak Bawah Dagu, Lengan, Pinggul dan Peha Anda Dengan Multi Cream secara efektif

Lain lain Keistimewaan

Membantu memecahkan lemak
Melangsingkan badan
Menghilangkan selulit
Kembung perut
Memulihkan sengal sengal badan dan sakit sendi
Melegakan sakit gigi dan sengatan bisa
sakit kepala dan migrain
tiroid
sakit perut dan senggugut
sembelit
mengecutkan jerawat
melecur
baik untuk tujuan mengurut
untuk kecilkan anggota badan yang berlemak. Sapu ditempat yang diperlukan dan gosok sehingga meresap ke dalam kulit dan untuk kesan yang lebih baik, elakkan terkena air selama 6 jam.

Pn. Rashidah
Saya mempunyai 3 anak dan berusia 40 tahun. Saya mengalami masalah parut rekahan pada betis, paha dan perut selepas bersalin yang sangat teruk. Saya telah mencuba pelbagai krim dan masih tidak berkurangan. Saya mengetahui tentang Multi Cream daripada kakak ipar saya dan telah mengambil keputusan untuk mencubanya dan menggunakannya dengan sabar. Alhamdulillah kesan rekahan semakin pudar dan saya terus menggunakannya sehingga pulih sepenuhnya.

HARGA
WM: RM 45.00
EM: RM 51.80

PROMOSI RM 40.00
RM 70.00 utk 2 tiub
(POS LAJU FREE)


CARA PEMBAYARAN

No comments:

Post a Comment