Monday, September 14, 2009

INGINKAN BERAT BADAN IDEAL -DNHANS

INGINKAN BERAT BADAN IDEAL

Saya berumur dalam linkungan 30an, sebelum ini mengalami masalah berat badan berlebihan. Selepas berdiet dan melakukan senaman masalah tersebut telah dapat saaya atasi. Bagaimanapun, kini saya berhadapan dengan masalah baru pula, badan saya terlalu kurus, malahan kulit jari-jari saya mengecut dan berkedut seolah-olah saya telalu berusia. Bagaimanakah produk dnavechee dapat membantu saya mengatasi masalah ini?

Jawapan..

Persekitaran , pemakanan dan gaya hidup banyak mempengaruhi kesihatan masyarakat kita hari ini. Kurang berdiet atau kurang menjaga pemakanan akan menyebabkan kita berisiko dengan masalah kegemukan dan obesity. Begitu juga jika terlebih diet menjadikan kita terlalu kurus dan cengkung malah kelihatan lebih tua daripada usia.
Dnhans makanan tambahan untuk semua peringkat usia dan jantina. Gandingan protein, elastin dan kolagen yang terdapat didalamnya mampu memberi berat badan yang ideal bersesuaian kepada penggunanya. Selain membaikpulih keremajaan kulit, menjadikan kulit tegang, cantik dan halus. Ia juga membantu meningkatkan sistem dalaman, meningkatkan daya ingatan, memulihara masalah dalaman dan kulit bermasalah. Jadikan Dnhans makanan tambahan pilihan untuk anda sekeluarga.




No comments:

Post a Comment