Monday, September 14, 2009

Mengalami alahan hamil yang teruk

Mengalami alahan hamil yang teruk

Saya kini mengandung anak kedua dan mengalami alahan yang teruk. Badan saya menjadi lemah, tidak bermaya, berat badan menurun kerana setiap kali saya makan saya akan muntah semula. Justeru itu, saya indin mengetahui produk dnavechee yang boleh membantu mengatasi masalah ini?
JAWAPAN

Tahniah kerana menanti kehadiran orang baru. Puan tidak perlu risau kerana produk Aiedil dapat membantu mengatasi masalah puan. Untuk pengetahuan puan kandungan bahan yang terdiri daripada kurma, madu, kismis, buah tin yang terdapat dalam Aiedil adalah salah satu penawar yang dapat membantu mengurangkan dan menghilangkan masalah puan.

Campuran penawar tersebut dapat membantu menghilangkan keletihan, membekal tenaga dan meningkatkan kesihatan, mengawal berat badan dan mencerdaskan minda bukan sahajakepada puan malahan kepada bayi yang dikandung. Selain itu, ia juga dapat membantu sistem pelawasan, merangsang kecantikan kulit dan melancarkan sistem dalaman. Oleh itu saya mengesyorkan puan mengamalkan pengambilan Aiedil sehingga puan bersalin dan sewaktu di dalam tempoh berpantang kerana Aiedil juga boleh membantu menyembuhkan masalah dalaman semasa melahirkan.

Nazirah Fasha Fauzi
Balik Pulau, Penang

No comments:

Post a Comment