Friday, September 25, 2009

Masalah payudara yang kecil dan punggung yang tidak menarik









Masalah payudara yang kecil dan punggung yang tidak menarik

Saya berusia 25 tahun, belum berumahtangga dan masalah utama saya ialah saya memiliki payudara yang kecil dan punggung yang tidak menarik. Adakah dnavechee mempunyai produk yang dapat membantu mengatasi masalah saya ini? :think:

Untuk pengetahuan Cik Aida, dnavechee mempunyai rangkaian produk yang dikenali sebagai b2up. B2up mampu merealisasikan impian cik untuk memiliki payudara yang lebih besar, tegang dan penggung yang mantap dan menarik.
Kandungan Lobata (Pueraria Mirifica) dari gred yang terbaik terdapat dalam adunan b2up boleh meningkatkan dan membaikpulih kadar Estrogen dalam badan wanita bagi mengaktifkan kolagen di bawah kulit. Kadar keupayaan dan tahap pengeluaran Estrogen mempengaruhi pembentukan tubuh badan seseorang wanita baligh (biasanya antara umur 9-21 tahun) Selepas wanita berumur 21 tahun selalunya penghasilan Estrogen dalam tubuh akan berhenti dan ianya akan terhasil sekali dalam ytempoh sebulan.

Pengeluaran Estrogen yang tidak stabil akan menjadikan pertumbuhan bentuk badan menjadi terbantut seperti payudara yang terlalu kecil dan bentuk badan yang tidak menarik. Oleh yang demikian, kandungan Lobata dalam b2up ini dapat membantu merangsang otot-otot pada payudara dan punggung sekaligus membesar dan menganjalkan payudara agar lebih tegang dan menjadikan punggung lebih menarik. Selain daripada itu, B2up juga dapat membantu menegang, menghalus dan mencerahkan kulit wajah serta melambatkan proses kedutan. Selamat mencuba….

Aida - Tanjung Malim, perak.



No comments:

Post a Comment