Wednesday, June 22, 2011

10 Alasan Kenapa Saya Tak Mahu Melabur Dengan Emas



10 Alasan Kenapa Saya Tak Mahu Melabur Dengan Emas


1. Mahal
2. Takut nak simpan banyak-banyak
3. Tak tahu nak beli kat mana
4. Risiko dollar jatuh?
5.
???????????????????

Hmmm nampaknya aku tak leh nak bagi cukup 10 Alasan untuk tidak melabur dengan Emas

10 Alasan Untuk saya Melabur dengan Emas

1. Pulangan 20-30% setahun, untung la...
2. Emas Kalis Inflasi
3. Melabur dengan emas kurang risiko
4. Jika berlaku peperangan emas masih bernilai, tak kira di mana pun kita berada
5. Selain melabur saya berniaga emas
6. Emas kalau disimpan tak rugi kalau dijual untung
7. Emas lebih bernilai dari wang kertas
8. Emas adalah kekayaan sebenar
9. Emas sangat cantik
10. Emas adalah logam berharga (EmasSukaramai) tm

Pendek kata kena la simpan emas... Kalau sapa2 nak tambah part 1 tu silakan... saya tak dak idea untuk katakan tidak... Jom simpan emas, dulu 1 Dinar RM212 sahaja [klik di sini] sekarang dah RM600+ +

No comments:

Post a Comment