Saturday, June 25, 2011

AIEDIL

Aiedil


untuk anda yang mementingkan kecantikan dan kesihatan





AEIDIL

9 sumber semulajadi mewah iaitu:- Madu Asli, Sari Bunga, Buah Kismis, Buah Tin, Buah Zaitun, Kurma Merah, Dong Quai, Dang Shen dan Ubi Jaga.

Minuman Aeidil mengandungi 96 jenis zat makanan termasuk 18 jenis asid amino, 18 enzim, 16 garam galian, 28 jenis zat makanan tambahan, pelbagai jenis vitamin A, B Kompleks, C dan E yang memberi manafaat untuk kecantikan dan kesihatan.

Nabi S.A.W pernah bersabda:
"Demi Allah aku dalam genggamanNya, minumlah madu. Malaikat akan memohon rahmat pada penghuni rumah yang ada madu didalamnya. Jika seseorang itu makan madu, 1000 ubat masuk keperutnya dan sejuta penyakit akan keluar darinya"

Berilah makan buah kurma kepada isteri isteri kamu yang hamil nescaya anak yang bakal dilahirkan itu menjadi anak yang penyabar, bersopan santun serta cerdas pemikirannya".

Abd Mas'ud pernah meriwayatkan Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Gunakan 2 penawar untuk merawat penyakit iaitu madu dan Al - Quran"


Di antara keistimewaan Aiedil:
Melawas pembuangan air besar
Mengawal bentuk badan
Meransang kecantikan kulit
Melancarkan peredaran darah
Merawat jerawat
Membantu meningkatkan kesihatan
Menenangkan fikiran
Membina tenaga
Baik untuk buah pinggang
Memulihkan tenaga seksual
Sesuai diamalkan pengidap penyakit batu karang
Sesuai diamalkan oleh pengidap strok/lumpuh
Sangat baik untuk pengidap gastrik
Sangat baik untuk pengidap asma
Sangat baik untuk pengidap penyakit kulit
Sangat baik untuk sakit sendi, otot, rheumatic, athritis dan anti radang
Sangat baik untuk luka luka pembedahan dan lain lain luka luaran
Sangat baik untuk ibu ibu lepas bersalin
Bertindak sebagai anti oksida

Testimoni 1
Pn. Norma
Saya mengalami masalah sakit sendi terutama bahagian lutut menyebabkan saya terpaksa duduk bila solat dan saya juga mengalami masalah muka berjeragat. Selepas saya mengamalkan produk minuman kesihatan aiedil selama satu bulan alhamdulillah saya tidak lagi sakit lutut dan mampu berdiri ketika solat. Cadangan pengasas agar saya mencampur aiedil bersama limau nipis dan meratakan pada wajah saya akhirnya membawa keajaiban di mana jeragat di muka saya hampir hilang. Terima kasih dnavechee.

Testimoni 2
Wan Fairuz
Semenjak saya bekerja di kilang kimia, kesihatan saya sering terjejas. Saya juga mengalami kesukaran dalam pembuangan air besar. Pelbagai produk telah saya gunakan tetapi ianya masih belum dapat menyelesaikan masalah kesihatan saya sehinggalah saya mencuba minuman aiedil ini. Saya dapat merasai keberkesanannya dan diakui oleh isteri saya yang turut mengamalkannya.

Testimoni 3
Rogayah
Badan sering terasa lemah dan cepat letih tatkala melakukan kerja. Saya telah banyak mencuba produk lain tetapi hasilnya masih kurang memuaskan kerana masalah yang saya alami akan berulang semula. Selepas menggunakan aiedil dalam beberapa minggu sahaja, saya semakin cergas dan tidak mudah terasa letih walaupun melakukan pekerjaan berat. Tahniah Dnavechee.

Testimoni 4
Noor Azean
Semenjak 4 tahun lalu, saya sering mengalami sakit sendi, sengal lutut dan sakit pada tumit kaki. Adakalanya badan saya terasa lemah dan mengalami demam. Ia menyebabkan saya selalu cuti bekerja sehinggalah saya terpaksa membuat keputusan berhenti terus dari bekerja. Alhamdulillah setelah seminggu saya mencuba Aiedil, kesihatan saya bertambah baik dan kesannya amat menakjubkan.

Info.
Amat sesuai untuk ibu-ibu mengandung kerana amalan meminum aiedil dapat membantu pertumbuhan bayi dalam kandungan dan memudahkan proses kelahiran.

HARGA
RM56.00

CARA PEMBAYARAN

No comments:

Post a Comment