Monday, April 11, 2011

HABBATUS SAUDA' - MAKANAN SUNNAH


HABBATUS SAUDA' - MAKANAN SUNNAH
PENAWAR SEGALA JENIS PENYAKIT)

Rasulullah Sallallahu ‘Alaihi Wasallam bersabda:

“Tetaplah kamu dengan Habbatus Sauda’ kerana padanya adalah penawar segala jenis penyakit melainkan As Sam.” Para sahabat bertanya “Ya Rasulullah, apakah itu As Sam.?” Jawab Rasulullah Sallallahu ‘Alaihi Wasallam; “As Sam itu adalah mati..” HAdis Riwayat Bukhari

Mengejutkan Minda Pakar Kesihatan..!

Menurut Dr. Danial Zainal Abidin, hebatnya khasiat Habbatus Sauda’ sebagai penawar ini sehingga ia merupakan batu asas dalam merawat pesakit AIDS dan kanser atau barah! Habbatus Sauda’ terus menerus memberikan kejutan kepada pakar perubatan atas keberkesanannya dalam merangsang sistem pertahanan badan atau immune system merawat masalah kesihatan yang kronik yang pada pemikiran mereka sebelum ini adalah mustahil untuk dirawati dan tiada penawarnya..!

Dalam kitab ‘At-Tib An Nabawi’ (Kitab Perubatan Nabi) dan Perubatan Ibnu Sina, Habbatus Sauda’ disebut dengan tegas sebagai penawar. Ia memberi tenaga berulangkali kepada tubuh sekaligus mengatasi masalah mudah keletihan dan tidak bermaya. Keupayaannya dalam melawan bakteria dan hampir semua masalah kesihatan kronik berkaitan kulit, saraf, darah, gula, jantung dan organ-organ dalam yang lain, pakar perubatan mengakui daya penawar yang terdapat padanya.

Manfaatnya

Membantu mengatasi Asma dan serangan pernafasan
Menghentikan jangkitan kulat, fungus dan parasit
Mengatasi tekanan darah tinggi ‘hypertension’
Membantu masalah kekejangan otot & pelawasan

Harga : RM 39.90

CARA PEMBAYARAN

No comments:

Post a Comment