Saturday, July 9, 2011

SOALAN AIEDIL


AIEDIL

Soalan

Saya merupakan seorang pelajar daripada salah sebuah IPT swasta. Seringkali saya mengalami keletihan dan lesu pada seluruh badan akibat kekurangan tidur untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan di saat-saat akhir. Kesan daripada sikap tersebut, saya kurang memberi tumpuan semasa kuliah dan kadangkala tertidur sehingga ditegur oleh pensyarah serta rakan-rakan. Rasa malu mula bersarang dihati, namun saya perlu melakukan sesuatu. Adakah produk AIEDIL dapat menyelesaikan masalah saya ini?

Mas,
Manjoi, Perak

Jawapan
Al-Quran sendiri telah menggariskan pelbagai pengajaran dan maklumat penjagaan diri daripada pelbagai penyakit, mahupun kesihatan jasad atau rohani melalui amalan memakan madu. Masalah seperti sering keletihan dan tidak bertenaga sewaktu menjalankan tugasan harian memang kerapkali dialami oleh masyarakat kita pada masa kini. Pengambilan Aiedil secara rutin amat bagus sekali memandangkan kombinasi dan ramuannya dikomposisikan daripada 9 sumber semulajadi mewah yang dapat membantu membina kesihatan dan kecantikan. Aiedil juga dapat memenuhi keperluan tubuh dan cepat memberi tenaga.

Saya sarankan agar saudari mengambil madu sebagai sampingan untuk sarapan pagi agar bertenaga dalam menjalankan tugas harian. Justeru itu, sebagai pelajar amalan pemakanan seimbang adalah penting khususnya untuk mengelakkan keletihan dan mencapai kesejahteraan spiritual dan displinkan diri agar tidak melakukan tugas di saat-saat akhir.

No comments:

Post a Comment