Monday, September 26, 2011

Limmina Plus



Limmina Plus




Ciri tradisional untuk gaya kehidupan aktif dan sihat




Digunakan secara tradisional untuk


Membantu memecahkan lemak dalam badan
Mencuci usus
Melawaskan sistem perkumuhan
Menurunkan berat badan


Limina Plus perlu diamalkan sebelum menggunakan mana mana pemakanan ATAU minuman untuk mendapatkan penyerapan yang lebih sempurna.




Testimoni 1
Pn. Azlina
Limmina Plus di antara produk yang saya amalkan sewaktu dalam pantang. Ianya bertujuan mengelakkan masalah sembelit dan mempercepatkan proses pemulihan dalam rahim. Disamping itu, Limmina Plus juga berfungsi untuk membersihkan usus dan menurunkan berat badan. Amalkan Limmina Plus sekiranya anda inginkan kesihatan yang baik kerana usus yang baik memberi jaminan kepada kesihatan yang optimum.


Testimoni 2
Mak Cik Esah, Bidan
Sebelum saya menemui produk LImmina Plus selalunya saya mengesyorkan kepada pelanggan saya supaya minum air asam jawa supaya pelanggan saya dapat membuang air besar sebelum saya menjalankan tugas menaikkan peranakan dan memudahkan tugas saya untuk mengurut tetati setelah saya dapati Limmnina Plus bukan sahaja mampu membantu pelanggan saya membuang air besar dengan mudah tetapi saya juga dapati kesan jahitan lebih cepat sembuh dan peranakkan cepat kecut. Dan mengikut pengalaman daripada pelanggan pelanggan saya, mereka juga memberitahu saya Limmina Plus membantu menurunkan berat badan dan mengempiskan perut yang buncit.


Testimoni 3
Pn. Dewi
Saya boleh makan seberapa banyak pun, berat badan saya tetap ideal. Sehingga pada satu hari saya tidak boleh lagi memakai kesemua pakaian seragam kerana sudah ketat dan lama-kelamaan, saya mula hilang keyakinan diri dengan bentuk badan saya yang ?bulat? ini. Saya bertekad utk mengurangkan berat badan. Akhirnya saya mencuba Limmina Plus. Saya menuruti segala arahan yang diberi termasuk banyak minum air untuk membantu mempercepatkan penurunan berat badan.
Alhamdulillah berkat dengan penggunaan produk Limmina Plus dan minum banyak air dalam masa 2 hari berat badan saya menurun 1kg. Kini saya lebih sihat dan amat aktif dalam kegiatan fizikal. Hebat sekali, kan!.






HARGA
WM: RM56.00

CARA PEMBAYARAN






No comments:

Post a Comment