Saturday, October 8, 2011

Toner Ainun Theraphy




Toner Ainun Theraphy adalah sejenis rawatan yang berkesan untuk pancaindera,

Produk ini boleh merawat kerabunan, kesilauan, penyakit selaput mata, merawat mata berair dan menghilangkan keletihan mata. Ia juga dapat membantu membuang habuk,merawat mata merah, gatal-gatal mata, silau, glaucomadan katarak pada mata.


Bagi kegunaan hidung pula, ia merawat kegatalan hidung seperti resdung dan meredakan bersin.Manakala untuk kegunaan telinga pula, ia dapat merawat gatal telinga, telinga bernanah dan telinga berdengung.

Ainun Theraphy juga dapat merawat ulser mulut dan gusi berdarah.Produk ini boleh meneutralkan bahan kimia kerana ia terdiri daripada mutiara, herba dan karang laut. Ia juga tidak merbahaya jika terminum.


Toner Mata Ainun Theraphy, Sayangi Mata Anda, Peliharalah Anugerah Ilahi, AINUN THERAPHY


Diformulasikan oleh SUFI HARAKI (Graduan Universiti Al-Azhar) menggunakan kaedah tradisi dan moden serta melalui pengalaman merawat pelbagai masalah kesihatan. Toner mata ini dihasilkan dari formula Mutiara, Herba dan Karangan Laut. Tidak mempunyai bahan kimia dan tidak memabukkan serta boleh meneutralkan bahan kimia.Pengasas Ainun Therapy adalah perantis kepada wujudnya Permata H***** dan Ainun B*****.Keistimewaan yang jelas dimiliki oleh Ainun Therapy adalah satu formula untuk semua masalah mata dan satu harga.


TONER MATA

Toner Mata Ainun dihasilkan daripada formula mutiara, herba dan karangan laut.Toner ini tidak mempunyai barangan terlarang seperti bahan kimia dan tidak memabukkan serta meneutralkan bahan kimia.


KEGUNAAN AINUN THERAPHY

MATA

Menghilangkan @ mencerahkan kerabunan

Menghilangkan selaput mata

Merawat masalah mata berair @ kering

Menghilangkan keletihan mata

Membuang habuk

Merawat mata merah

Menghilangkan silau @ senak mata

Merawat gatal mata @ resdong mata

Merawat Glaucoma (Tekanan Darah Tinggi dalam Mata)vMerawat Ketarak (Selaput Dalam Mata)


HIDUNG

Merawat gatal hidung @ Resdung

Mencegah tersumbat hidung

Meredakan bersin


TELINGA vMerawat gatal telinga

Merawat telinga bernanah

Merawat telinga berdengung


MULUT

Merawat ulser mulut

Merawat Alergik (Alahan)


CARA RAWATAN

Gunakan mengikut keperluan. Titiskan 3 titik-5 kali sehari pada mata, mulut (Titiskan Ikut Keselesaan), hidung ( 2 titik kiri dan kanan) dan telinga ( 2 titik biarkan ia meresap kemudian bersihkan menggunakan kapas telinga.


Toner Ainun Theraphy (10ml) - RM29.90
Toner Ainun Theraphy (20ml)- RM49.90
Toner Ainun Theraphy (30ml) - RM69.90

CARA PEMBAYARAN

No comments:

Post a Comment