Wednesday, November 24, 2010

SMART KIDS HONEY BLEND



Ramai Ibubapa yang RUNSING dan KECEWA dengan prestasi anak-anak mereka di sekolah. Mana tidaknya, setelah BEGITU BANYAK WANG yang telah DILABURKAN (ATAU DI-LEBUR-KAN?) UNTUK TUISYEN dan sebagainya, anak-anak mereka masih LEMBAB dan MENGHADAPI KESUKARAN memahami pelajaran!

Mungkin ANAK ANDA juga menghadapi masalah yang SAMA!

SUDAH PASTI KERISAUAN ANDA ADALAH TEPAT DAN BERMAKNA kerana pada zaman sekarang pendidikan menjadi semakin mencabar. PUSAT-PUSAT PENGAJIAN TINGGI HANYA MAHUKAN YANG TERBAIK. BEGITU JUGA SEKTOR PEKERJAAN YANG SENTIASA MENITIKBERATKAN PRESTASI PEMBELAJARAN selain daripada KEMAHIRAN BEKERJA.


Pendidikan yang terbaik merupakan sinergi atau gabungan yang efektif antara beberapa unsur.

Persekitaran - Ini merujuk kepada faktor-faktor seperti sistem dan situasi pembelajaran yang baik di sekolah dan di rumah serta pengaruh rakan sebaya.

Murid/Pelajar itu sendiri - Unsur ini merujuk kepada minat serta kemampuan seseorang pelajar dan ini ada hubungkait yang rapat dengan kualiti hidup yang dijalani, termasuklah soal pemakanan.

Dari segi pemakanan, dua faktor penting perlu dititikberatkan oleh ibubapa:

Persoalan Halal, Haram dan Syubhah : Ini merupakan satu aspek penting yang kadang kala diambil mudah oleh para ibu bapa. Sedangkan faktor ini memberi impak yang cukup besar dari segi pemikiran dan juga nilai diri seseorang pelajar khususnya dalam jangka masa panjang. Penerangan serba ringkas tentang ini boleh didapati daripada artikel kami tentang Piawaian Halaalan Tayyiba.

Persoalan Khasiat Makanan itu sendiri : Pelajar atau murid perlu mengambil makanan yang seimbang dan makanan yang kaya dengan vitamin serta nutrien agar menyokong perkembangan otak dan minda yang sihat. Jika anak-anak kita saban hari disogok oleh makanan yang tidak berkhasiat malah berbahaya dan memberi kesan negatif jangka panjang kepada tubuh badan, tidak hairanlah anak-anak kita terus menempah kemunduran dalam pelajaran. Makanan ini termasuklah snek dan minuman ringan, serta berbagai makanan segera yang membanjiri pasaran dan menjadi 'kegilaan' anak-anak kecil kita.

MENGAPA SAYA DAN ANAK SAYA PERLU MENGAMBIL SMART KIDS HONEY BLEND?


Smart Kids Honey Blend adalah Satu Produk Istimewa yang menggabungkan kebaikan Madu, Kurma, Habbatus Sauda', Kismis, Ginkgo dan Badam.

Gabungan unik ini menjadikan Smart Kids Honey Blend satu produk yang istimewa dan padat dengan faedah-faedah kesihatan yang cukup banyak, dan yang paling utama ialah kemampuan Smart Kids Honey Blend membekalkan nutrien dan zat kepada badan terutamanya minda dan membantu menggalakkan proses pemikiran yang lebih cerdas dan efektif.

Harga Semenanjung : RM 64.90
Harga Sabah/Sarawak : RM 69.90

CARA PEMBAYARAN


No comments:

Post a Comment