Sunday, October 3, 2010

Beauty umaira membuat suamiku lekat dirumah!



Cerita ini diceritakan oleh seorang pengamal beauty umaira.

” Hidupku seperti sudah tidak bermakna bukan kerana tidak cukup keperluan.Suamiku mula berubah setelah usiaku menghampiril 40 an. Tubuhku yang tidak seperti dahulu,ditambah dengan masalah keputihan dan rasa sakit bila melakukan hubungan intim menyebabkan aku hilang nafsu dan minat. Ini membuat suami tidak lekat dirumah.Dalam benak fikiranku,jangan-jangan suami akan cari lain atau pasang cawangan.”

“Arggg sudah!. Risau diriku dibuatnya. Suatu pagi sedang sibuk aku menyiapakan tugasan dipejabat tempatku bekerja akau terpandang dikaca TV tentang Beauty Umaira. Aku terkesima sebentar mendengar pengasas beauty umaira ini bercerita dengan tajuk “suamiku lari” Tidah oh tidak! dalam hatiku berkata.Aku mesti berbuat sesuatu.

Tanpa membuang masa akan terus mencari carian diinternet dan terjumpa penjual beauty umiara dan akan tanpa sayang duit terus membuat pesanan pada pagi itu juga. Apasalahnya mencuba dalam hatiku berkata. Belum cuba belum tahu,sudah cuba nak lagi teringat ayat-ayat ini dalam iklan dimana ye.

Setelah mengamalkan selama 5 hari,aku berasa keinginan untuk melakukan hubungan intim membuak-buak,masalah keputihan sudah tiada. Aku teruskan sehingga masuk 2 minggu.kebetulan suamiku outstation di China selama 2 minggu. Aku tidak memberitahu suamiku tentang apa yang aku amalkan..Pendekkan cerita setelah bersama suamiku pada malam itu,ia berasa agak hairan.”Ayang rasa lain lah hari ini,macam baru-baru kahwin” Aku tersenyum,ya ke tidak,atau ayat-ayat nak menyedapkan hati aku sahaja.

Setelah mendapat suntikan motivasi aku terus mengamalkan beauty umaira ini selama 2 bulan dan alangkah terkejut aku bila lihat kulit ku bertambah cantik dan mulus.Payudara tegang dan pejal dan bonus yang tidak kusangka-sangka adalah punggung atau dalam ertikata bumper..baik beb..macam anak dara dulu-dulu.

Teman-teman pejabat asyik usik,pergi spa mana,jumpa bomoh atau ,masuk susuk dan sebagainya. Panas juga telinga dan hatiku pada mulanya dan akhirnya aku terpaksa membongkar rahsia yang selama ini ku simpan rapi.Hasilnya aku tidak rugi juga,semua kawan-kawan aku beli dengan aku…dapat duit tambahan lagi”

INFO : BEAUTY UMAIRA

No comments:

Post a Comment