Sunday, August 1, 2010

testimoni dnhans


Merawat luka dan parut melecur

Setahun lalu, sebelah tangan saya bahagian kiri dari bahu ke hujung jari luka dan melecur dengan teruk akibat tertumpah minyak panas. Kesannya cukup ketara sekali kerana ia meninggalkan parut yang menakutkan sehingga saya terpaksa berhenti kerja akibat malu untuk berhadapan dengan orang luar. Saya hamper berputus asa kerana pelbagai produk telah digunakan untuk menghilangkan kecacatan tersebut namun tidak berjaya. Seorang kenalan lamamemperkenalkan saya dengan Dnhans. Beberapa bulan kemudian saya menyedari bahawa kesan parut semakin hilang malah kulit saya menjadi lembut dan gebu. Selain itu juga ia turut menghilangkan masalah lain seperti bintik-bintik hitam, jerawat dan lebam di bawah mata. Nyata Dnhans telah mengembalikan keyakinan pada saya untuk berhadapan dengan masyarakat luar. Terima kasih Dnhans.

Pn. Yusnita Ahmad Fauzi

No comments:

Post a Comment