Tuesday, August 18, 2009

soalan dnhans

Soalan:

Saya berumur 30tahun dan mempunyai seorang anak. Saya mempunyai masalah kulit yang agak teruk dan kusam walaupun telah mencuba pelbagai produk kosmetik. Kadangkala saya berasa malu berhadapan dengan orang ramai. Adakah Dnhans mampu menyelesaikan masalah saya secara dalaman?
Pn. Suzana Omar
Taman perling, Johor

Jawapan:

Pengumpulan bahan yang tidak diingini dalam badan menjadi punca utama kepada pelbagai penyakit dan masalah kesihatan. Ia boleh berpunca dari amalan pemakanan iaitu melalui diet yang tidak seimbang, makan secara berlebihan dan sebagainya. Formulasi Dnhans yang terdiri daripada ekstrak Bio-Marin bukan sahaja baik untuk kesihatan & awet muda malah untuk kesihatan tubuh badan.
Pada peringkat awal proses pemakanan Dnhans puan akan mengalami sedikit tindakbalas yang positif . Puan jangan gusar, teruskan pengambilan Dnhans . Untuk kesan yang lebih baik puan boleh mencuba produk Nafeeqa, iaitu ‘Unique Aromateraphy Acne Series’ yang sesuai digunakan untuk kulit bermasalah. Akhir sekali jangan lupa amalkan meminum air secukupnya iaitu 8 gelas sehari.



Photobucket

No comments:

Post a Comment